113.

Jag: Det är inte normalt att dricka så man spyr. Jag blir helt ledsen.
Han: Det vet jag väl. Men det blir så ibland.
Jag: ...
Han: Hur mår du?
Jag: Jag är förvirrad.
Han: Förvirrad över vad?
Jag: Livet kanske ... Jag mår inget bra, vi kan väl höras när du kommer hem?
Han: Men jag vill höras redan nu. Jag vill hålla om dig.
(tystnad)
Jag: Visst blir det bra när du flyttar hit?
Han: Såklart! Bättre än någonsin! Jag vill vara hos dig hela tiden!
Jag: Bra! ... Annars får du ljuga.
Han: Det kommer jag inte att behöva göra. Jag är fortfarande tok kär i dig, bara så du vet.
Jag: Jag tycker om dig! Och jag bryr mig om dig! Jävla du.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhw, så sött. Du verkar ha ett kap där :)

2008-08-23 @ 13:27:11
URL: http://dearjamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0