53.

Min kille tycker att jag ska berätta för mina föräldrar om oss. Han tycker att vi ska bo hos dom i en vecka, nu i sommar. Jag säger ingenting när han säger det. Men inuti tänker jag: Aldrig. Det kommer inte att hända.
Så vi kan sova tillsammans, fortsätter han.
Mm, sova tillsammans, tänker jag. Längtar. Händer. Blöt. Hård. Varm kropp.
Men jag säger ingenting.
Jag är rädd för vad pappa ska säga om jag berättar. Jag är rädd för att han ska tycka att min kille inte är god nog. Jag är rädd för hans frågor. Rädd för han ska använda min kille i sina försök att förnedra och trycka ner mig. Jag försöker redan i förväg lista ut vad han kan säga. Kanske tycker han inte om min killes tatueringar? Kanske tycker han att min kille är en toffel för att han är kortare än mig? Kanske har han redan ifrån början bestämt sig för att min kille är en kärring?
Och jag är inte tillräckligt stark för att känna mig stolt när jag står bredvid min kille i mitt föräldrarhem än. Snart, men inte riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Sos TV

Hej! Vi tänkte göra ett inlägg om hur många syskon den genomsnittliga bloggaren har, så nu skulle vi bli tacksamma om du villa svara på frågan: Hur många syskon har du? :) Mvh, Sos Tv

2008-08-02 @ 12:07:35
URL: http://sostv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0