65.

Min kille smsar när han sitter på tåget. Klockan är sex och han är inne på sin tredje öl. Kom hit, skriver han. Jag saknar dig. Jag orkar inte vänta en hel månad. Varför är vi inte med varandra varje sekund?
Min kille får mig att le. Min kille får mig att känna mig varm inuti. Jag skriver att jag jättegärna hade kommit ner. Att han vet det. Men att han också vet att jag måste jobba.
Min kille svarar snabbt. Men skit i det, kom hit! Skolka! Du skolkade ju jämt när vi gick i skolan. Jag skriver att det är stor skillnad. Dessutom behöver jag pengarna. Han ger upp. Pussar till dig, skriver han. Och över hela dig. Puss, puss, puss.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad tycker du om mina modellpics?

2008-08-07 @ 21:26:45
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0