13.

I lördags gick jag ut på en lång promenad mitt i natten. Jag var så rastlös. Jag kunde inte sova. Jag gick snabbt. Min kille ringde och tyckte att vi skulle gå på krogen. Jag sa att jag inte ville sitta ner. Min kille sa att han förstod. Min kille förstår allting. Jag vill ändå träffa dig, sa han. En liten stund bara, sa han och så gick vi ner till hamnen. Min kille höll mig i ena handen och sin öl i den andra. Men det gjorde ingenting. Det var lördag. Jag låtsades som om han inte redan hade haft lördag hela veckan.
Det var en fin kväll. Vattnet låg stilla och som en spegel. Min kille dansade runt med mig på bryggan. Det här är så klyschigt, sa han och drog mig intill sig. Jag skulle precis kyssa honom när han drog undan sitt huvud.
- Vänta, flinade han och så vände han sig om och petade ut snusen som alltid ligger under hans läpp. Jag himlade med ögonen och trampade otåligt. Sen kysses vi länge. Med tunga och han höll sina händer runt min midja.

Kommentarer
Postat av: julia

åh. åh! din blogg är så fin! du skriver så bra.

2008-07-20 @ 00:14:37
URL: http://sushi.blogg.se/
Postat av: Ariel

hihi, tack gla' jag blir.

2008-07-20 @ 00:26:02
URL: http://hanmedstorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0