131.

Min kille ringer flera gånger. Han frågar hur jag mår. Jag säger bättre. Han frågar vad jag gör och jag berättar. Jag har köpt nya skor. Nya jeans. Nya underkläder och en söt klänning. Jag mår bättre. Men påsen är tung och jag har ont i axeln baby. Jag frågar vad han gör. Och han säger att han spelar tv spel. Att han snart ska gå ner på stan och dricka några bärs med en polare. Jaa, du måste vara mycket törstig vid det här laget, säger jag ironiskt. Men han låtsas inte höra. Han säger: Jag är ju gräsänkling nu, det hör till. Hah! att dricka öl? fnyser jag. Precis! skrattar han och säger att han saknar mig.

Hans vita vecka avslutades i söndags. Och han förvånar mig inte alls längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0