134.

Min kille är världens bästa kille. Min kille har bara druckit ett glas vin sen vårt samtal. Sen att det där vinglaset mer liknande ett ölglas, det spelar faktiskt ingen roll. Idag köpte min kille en mer. EN MER! Han skulle på fest. Köpte en mer. Fest lika med mer! (FEST=MER!!!1)
Och min kille är hård när han kommer hem till mig om nätterna. HÅRD. Och den falnar inte heller. Den blir inte mjuk. Och jag behöver inte viska att det är lugnt i hans öra. Min kille vill skärpa sig. Min kille vill ha mig. Min kille talar om giftermål och smekmånader. Min kille vill ha mig! ja alltid och för livet. Det är så fint. Och jag är så stolt. Och jag hoppas verkligen att det håller i sig.

Kommentarer
Postat av: milk/signe

tinningsmassage och hård kuk. smekmånader och skärpning. det låter fintfintfint, du ska vara så lycklig!

2008-09-16 @ 23:57:54
URL: http://imilk.blogg.se/
Postat av: Ariel

Då tänker jag vara det, tack.

2008-09-17 @ 13:31:56
URL: http://hanmedstorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0