143.

Jag och min mor pratar i telefon nästan varje dag, men ändå kan jag inte förmå mig själv att säga det;

- Mamma, jag har träffat någon! Han älskar mig! Jag är älskad! Och mamma vet du vad, han är inte alls som pappa! Du förstår vad jag än gör så tycker han om mig! Han förväntar sig inte att jag ska ha middagen klar när han kommer hem om kvällarna. Han förväntar sig inte att jag ska plocka upp efter honom. Han förväntar sig inte att jag ska vara honom till lags tjugofyra timmar om dygnet. Mamma han låter mig vara den jag är och han älskar mig ändå! MAMMA DET FINNS ANDRA MÄN DÄR UTE, BÄTTRE MÄN SOM VILL MER VÄL! OCH JAG HAR HITTAT EN! snällamammasägingentingtillpappaokej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0