325.

Men vad är det jag begär ifrån honom som han inte ger mig
eftersom jag aldrig blir nöjd?

Kommentarer
Postat av: cas

exakt exakt exakt. hela tiden känslan att det fattas något. "med tanke på hur mycket jag ger dig borde du ge mig mer" men vad är det jag vill ha, jag vet bara att jag vill ha mer. jag vill känna mig som hans allt, som det mest underbara. de stunder han visar det glöms bort för jag fokuserar bara på dom stunderna då jag tänkte; varför visade han inte det nu. varför gav han mig inte en kyss nu. varför frågade han inte den frågan nu. varför bryr han sig inte. varför känns det bara som jag ger av mig själv. gud vad jag babblar nu.. men dina texter och frågor väcker tankar i mig. tankar jag borde berätta för honom om men som inte kommer fram när jag skall tala. som egentligen inte är viktiga när jag skall fråga. samtidigt vill jag inte begära någonting, inte kräva att han skall visa mig, ge mig mer. jag vill att det skall komma av honom naturligt, att han bara skall känna så och visa det.

2009-03-04 @ 02:48:13
URL: http://castania.blogspot.com
Postat av: Ariel

ellerhurellerhurellerhur!!!!



<3

2009-03-04 @ 10:37:33
URL: http://hanmedstorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0