334.

Jag tycker samlivet är svårt. Jag hittar inte riktigt min plats. Finner inte riktigt mitt lugn. Jag kan inte riktigt vara stilla vid hans sida. Kan inte läsa en bok. Jag lovar att jag försöker. Jag försöker verkligen bara sitta och läsa. Men trots det kan jag inte förmå mig själv att läsa mer en sida eller två, för sen börjar jag längta efter att få finnas till i hans närvaro igen. Det är som om jag blir helt osynlig i hans sällskap om han inte tittar på mig jämt. Om han inte ser mig hela tiden. Om han inte pratar med mig, tar på mig, älskar mig så det känns.

Jag tror att det tär på oss båda. När kille kommer hem så kastar jag mig över honom. SE MIG, HÖR MIG, BEKRÄFTA MIG, skriker jag. Och kille orkar inte riktigt efter långa arbetsdagar. Och jag förstår det. JAG FÖRSTÅR, VERKLIGEN! Men ändå vill jag krypa upp på hans bröst och hänga med armarna runt hans hals. Vill jag titta djupt in i hans ögon. Stryka mina händer upp och ner för hans kropp. Vill jag prata och berätta, och tjata om att vi ska resa någon annanstans, långt bort ... (där vi bara kan finnas till för varandra?).

Kommentarer
Postat av: castania.

som du skriver så känner jag precis med, du skriver så fantastiskt fint. så som känslan är, inte bara orden. varför har jag inte kommenterat förut. din blogg är riktig, ingen fjantblogg med bara menlösa bilder som min. gud vad bra du är! jag söker precis samma bekräftelse hos min kille. vill kasta mig över honom hela tiden. men när han inte kastar sig över mig så känner jag mig dum. jag kan aldrig få nog av honom, jag vill ha med honom jämt. ha honom hos mig jämt. din blogg är det bästa jag vet samtidigt som den skär i hjärtat. jag vill inte berätta om den för någon annan, jag vill ha den hemlig för mig så bara jag kan läsa och känna och förstå och tänka. sluta aldrig skiv. jag finner inget lugn när jag är med honom heller, hela tiden, "vad gör du? vad ritar du? får jag vara med och spela tevespel?" vad gör man

2009-03-04 @ 02:37:47
URL: http://castania.blogspot.com
Postat av: Ariel

Men du har ingen fjantblogg. Du har en alldeles magisk blogg. Ett fantastiskt urval av bilder som väcker något i mig. Varje gång.



Det känns så skönt att du delar med dig. Att det är lika för dig också! Det kanske blir bättre med tiden? Fast ändå. Hoppas inte. Jag tycker om att inte få nog. Det känns så på riktigt.

2009-03-04 @ 10:34:55
URL: http://hanmedstorth.blogg.se/
Postat av: Tess

kolla videon på britney spears hon är tillbaka HETARE än någonsin

2009-03-04 @ 10:45:52
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0