282.

Because I dont want leave you lonely
But you got to make me change my mind.

Ur give me one reason med Tracy Chapman.

Min kille lyssnar inte. Han förstår inte allvaret när jag säger att jag skrämmer mig själv igen. Att jag är oroad. Att jag oroar mig. Att jag tror att jag snart kommer att förstöra allting. Han insisterar bara nej. Inte så länge du är med mig. Han förstår inte. Han lyssnar inte. Jag sticker snart, säger jag. Jag drar långt bort. Utomlands. På riktigt.
Men är det hela världen då? Frågar han bara och stryker håret ur mina ögon. Men han förstår inte. Han förstår inte. För när jag drar så klipper jag alla band. Då vill jag inte ha någon kvar här hemma som väntar på mig. Då vill jag inte tänka alls. Bara bort, bort, bort. Snabbt. På nya äventyr.

Men jag vill inte förstöra allting, vill inte.

Så håll i mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0