293.

Det är mycket viktigt för min kille att han inte glömmer bort att säga att han älskar mig. Varje dag vill han säga det så jag slipper att tvivla. Du ska aldrig behöva tvivla, åtminstone inte på den kärlek som jag känner för dig Ariel, säger han.

Ibland går det en hel dag, det hinner bli kväll. Vi klär av oss och kryper ner i sängen. Vi ligger med varandra och efteråt blir han som vanligt alldeles lugn. Ja, alldeles stilla och så tar han mitt ansikte i sina händer som om han inte har tittat på mig på mycket länge och så säger han: Ariel. Jag älskar verkligen dig.

Och han låter så övertygande. Han låter så sann och det är så skönt att bada i hans kärlek. Jag är inte alls rädd för att drunkna längre. Och om kvällarna när han fokuserar på mig helt och hållet då är jag inte ens rädd för att kärleken en dag ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0