347.


Kille har varit på finlandskryssning. När jag kom hem igår låg han alldeles utslagen på sängen. Han vaknade inte. Sov hårt trots att jag smällde i dörren och skramlade med nycklarna i väskan. På spisen stod en låda rödvin. Till mig, det visste jag eftersom kille hade ringt tidigare på dagen, dragen och berättat. En flaska rom till brorsan och en platta öl till mig, hade han glatt fortsatt ....
Nu låg han där, i vår säng igen med ena armen om datorn och andra handen innanför sina kalsonger. Han luktade rök. Jag vet att han röker så fort han får chansen, trots att han snusar i ett. Jag klär av mig, kryper ner bredvid honom. Jag är kall efter en hel dag ute i kylan. Kille är varm av den bakfylla som tumlar runt inuti i hans kropp. Han vaknar när jag slickar och biter honom i örat.
- Baby, säger han. Har du varit här länge?
Han är grå runt ögonen. Svullen. Jag skakar på huvudet.
- Har du haft det bra? Frågar jag, men innan han hinner svara säger jag. Har du knullat någon annan?
Kille ler mjukt. Du har en fin pojkvän, säger han. Jag har bara druckit bärs, snackat skit och saknat dig. Men det visste du redan, inners inne, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0