365.

VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Det mesta. Kanske allra mest för att jag verkligen är förlorad. Och faktiskt sådär omöjlig att älska på riktigt riktigt som jag så ofta tror att jag är.

VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Åh, jag vet inte. Överallt och ingenstans. Jag är arg. Det gör ont på ett skrikigt och envist vis som jag inte kan förklara bättre än så.

VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Den varma röda rödvinssmaken.

VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Det första jag ser är stilen och sen de ticks och de egenskaper som skiljer ut honom/henne ifrån mängden.

HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I?
Jag har aldrig varit olycklig i kärleken. Jag har bara varit olycklig i mitt liv. Det är första gången med Kille som jag verkligen vågar låta hjärtat vara med. Första gången som jag vänder bort blicken ifrån mig själv helt och hållet, och fäster den i någon annan. Det är fantastiskt befriande.

ÄR DU KÄR: Ja!

DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: Det här är mitt längsta förhållande. Jag vet inte när det började och jag tror inte att det kommer att sluta.

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ibland är jag fantastisk. Jag uppvaktar och är gullig och gör mig till och går omvägar och offrar mig flera gånger om för hans skull. Men ibland är jag olidlig. Elak. Grym. Rastlös. Hård. Kall. Inte värd att hållas om.

HUR RAGGAR DU: Jag raggar inte alls. Men jag lyssnar mycket intensivt och kommer ihåg allting när jag verkligen tycker om någon. Och jag tror att det märks.

VILL DU HA BARN: Jaa, men alltså jag vill inte trycka ut dem. Jag är skiträdd för smärtan. Så rädd att jag kan tänka mig att avstå ifrån det helt och hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0