390.

MILK/SIGNE aka världens snyggaste tjej frågar, och jag vill svara.

Hur mår du?
Jag är trött. Oerhört och katastrofalt. Det är någonting som inte stämmer och jag vet inte vad det är.
Skrattar du?
Alltför ofta bara för att vara snäll mot någon annan.
Gör du saker som får dig att må bra?
Jag har börjat läsa igen. Det var länge sen. Orden målar upp nya världar och fler drömland. Och jag behöver sånt.
Träffar du människor som får din mage att pirra?
Hela dagarna. Människor pirrar i mig jämt och ständigt. Så mycket att jag från och till får ont i magen och måste gå till en psykolog för att härda ut.
Känner du dig starkare eller svagare än förut?
Jag är ett tigerlejon nu. Jag är jättestark som vågar vara svag.
Saknar du?
Jag saknar. Saknar hål i allt. Och det är dumt.
Tar du hand om dina vänner?
Ja.
Älskar du?
Av hela mitt hjärta, sönder och samman.
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra?
Ja och nej.
Håller du dina löften?
Till alla andra utom mig själv.
Längtar du?
Jag längtar.
Tänker du?
För mycket. För ofta.
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Alltför sällan.
Vill du?
Jag vill.
Önskar du att det var som förut?
Verkligen inte.
Går du vidare?
Jag försöker varje dag.
Gråter du när ingen ser?
Ibland. Jag gråter för ingenting.Gråter för tvn. Gråter för livet. Gråter över längtan som styr mitt liv.
Vågar du?
Jag vågar inte. Vågar nästan ingenting.Vågar bara med Alkohol och zoloft.
Är du lycklig nu?
Jag känner ingenting alls tror jag. Finns jag? Syns jag?

Kommentarer
Postat av: castania.

hej ariel.. hur gammal är du?

2009-04-10 @ 18:23:37
URL: http://castania.blogspot.com
Postat av: castania.

hej ariel.. hur gammal är du?

2009-04-10 @ 18:23:51
URL: http://castania.blogspot.com
Postat av: Ariel

Hej! Jag är tjugotre, märks det? Hur gammal är du?

2009-04-11 @ 14:29:26
URL: http://hanmedstorth.blogg.se/
Postat av: castania.

nej.. jag har tänkt och tänkt. tänkte att du kanske var som mig, 19, eftersom jag känner igen mig så i dina texter. det kanske inte är nån komplimang eller så, ta inte illa upp! men jag trodde att du var yngre. fast sen är 23 verkligen inte gammalt!

2009-04-13 @ 14:41:18
Postat av: Ariel

Haha, det är lugnt, det gör ingenting alls, hjärtat kanske är samma.

2009-04-13 @ 19:06:40
URL: http://hanmedstorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0