510.

Jag är ledsen och arg på Kille. Kille fattar verkligen ingenting. Han gör mig illa. Skitkille. Han jobbade i baren igår innan han försvann ut sa han att jag kunde vara lugn. Att han skulle ta det lugnt. Jag sa: BRA! med tanke på att han har druckit varje dag den här veckan. Jag gick och la mig redan klockan elva. Jag var så trött. Jag somnade som en stock. Jag vaknar igen när jag hör nycklarna i låset. Jag vaknar upp ur den svartaste sömnen. Mumlar: Hur mycket är klockan? Kille tittar ner i golvet. Mumlar: Kvart över fyra. Jag säger ingenting. Jag tittar på min mobil. Fyra väntande sms. Där skriver Kille vad han gör. Hur han ska bara dricka klart den och den bärsen och sen komma hem. Hur han smsar igen och skriver att han blir sen. Och jag håller andan. Jag vill sova vidare. Jag är så trött. Jag vill inte bli upprörd. Jag vill inte ligga vaken. Jag vill inte att kille ska vara en skitkille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0