273.

Min kille har börjat käka anti-depp.

Han: Åh, Ariel. Jag känner redan hur det hjälper!
Jag: Va skönt baby ...
Han: Nu kan jag liksom ligga och lyssna på ditt hjärta och ha ditt hår i mitt ansikte!
Jag: ... Eh va?
Han: Jaa ...
Jag: Vadå? Vad menar du? Har det varit ett problem för dig tidigare?
Han: Mm ... men du vet. Jag ligger och lyssnar på ditt hjärta och börjar tänka på hur mitt eget hjärta slår. Det kanske slår oregelbundet? Det kanske slutar? Och du vet med ditt hår i mitt ansikte, över min mun. Inga fria luftvägar ...

Han överraskar mig. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag nickar och ler förvirrat. Jag hade ingen aning om att min kille fick  kämpa så med sina tankar. Det gör mig lite ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0