480.

Jag är tillbaka i stockholm. Det är varmt. För varmt. Jag har urinvägsinfektion för första gången i mitt vuxna liv. Jag mår skit. Jag som trodde att urinvägsinfektion bara sved lite när man kissade och att det var allt. Gu'va fel jag hade. Jag ont i kroppen. Jag mår illa. Jag är snurrig. Jag blöder näsblod. Jag är så jävla trött. Jag pratar med bästisar, vänner och bekanta och alla har haft det. Flera gånger om till och med. Går det inte alls att undvika? Jag tycker att jag gör allting rätt. Jag kissar efter sex. Jag torkar mig åt rätt håll. Jag ser till så jag inte fryser häcken av mig och så vidare. Men det hjälper alltså inte. Jag är lite arg på hela situationen. Jag tänker inte drabbas av urininfektion flera gånger. I refuse. No more. Never!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0