359.

Jag är så jävla uttråkad och full av förakt inför mig själv. Jag har ett åtta till fem jobb nu och det är så tröttsamt. Så jävla ospännande. Och jag gillar ju det. MEN JAG GILLAR JU SAMTIDIGT INTE DET.
Jag har ångest idag. Jag skickar trötta provocerande sms till kille som han inte alls uppfattar och inte ens bemödar sig med att svara. När jag sedan ringer upp honom för att så oskyldigt som möjligt uppmärksamma honom på detta, så ligger han och sover. Han låter grötig och långt bort. Och jag vill bara skrika: MEN SNÄLLA KILLE FÖR I HELVETE! GÖR NÅT! BJUD UT MIG! ÄLSKA MIG! BEUNDRA MIG! UPPVAKTA MIG! LIGG FÖR I HELVETE INTE BARA DÄR OCH TÄNK PÅ DIG SJÄLV. Men jag skriker inte. Jag exploderar inte i luren, istället rinner allting ur mig. Jag säger bara puss puss hejdå. Och sen hetsäter jag ett helt paket med müsli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0