22.

Min kille och jag satt nere vid vattnet igår. Min kille var snygg och solbränd, och gömde sig bakom svarta solglasögon. Han hade uppkavlade jeans och en snygg munkjacka. Han rökte och snusade om vart annat. Jag blundade. Min kille flyttar ifrån mig snart, men jag låtsas som ingenting. Jag är bra på det. Vi satt länge vid vattnet och pratade om ingenting. Det var kallt och blåsigt, och jag gömde mig i min killes armar. Min kille tyckte synd om mig och sa att jag hackade tänder. Men jag ville ändå inte att vi skulle gå därifrån. Sen kysstes vi och min killes läppar var alldeles torra, och inte alls glansiga och våta av varm öl. Kanske var det första gången han kysste mig nykter. Hans händer skakade och jag höll i dom och tänkte att han nog var nervös. Men sen slog det att han antagligen bara vara bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0