219.

Min kille har varit full igen. Sådär pissfull som han själv säger, tre dagar i sträck. Jag säger att nu måste han lova. LOVA att ha En vit vecka Åtminstone. Annars blir jag skitledsen och besviken, okej? Och han säger att han lovar, att han ska. Men jag vågar som vanligt inte riktigt tro honom. Jag gillar inte regler och måsten, säger han och river sig i skägget. Det vet du.
Jag säger att jag vet. Men för min skull? Kan du göra det för min skull? Och han säger att han kan. Och jag säger att jag kan göra något för hans skull om han vill. Och han tänker länge och sen säger han: Okej, sluta göra sugmärken på min hals. Det är så pinsamt. Och jag skrattar och jag säger: Men det är ju det som är roligt! Och han ler. Och jag pussar honom på munnen och så tar vi i hand. Okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0