512.


Kille och jag har gnabbats hela helgen.

Jag: Du dricker för mycket!
Han: Men jag gör inte det.
Jag: JOOOO! Och du dricker jämt!
Han: Jämt?
Jag: JÄMT!

Och sen har vi makeup-sex som är fantastiskt. Bara för att börja om igen.

Jag: Bli inte så full bara, ska det så svårt?
Han: Men jag blir inte det.
Jag: Jo, du blir det. Och seriöst ... jag vill inte ha en sån kille!

Vi tystnar båda två. Vi häpnar över den fula grodan som precis har hoppat ur min mun. Vi blir livrädda båda två. Livrädda för att Vi ska gå sönder, och därför börjar vi famla hungrigt och desperat efter varandra igen. Våta kyssar och ivriga händer. Vi återförenas mellan lakanen ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0