301.

Smskonversation (Igårkväll efter jag har lämnat hans lägenhet i all hast och hävt ut mig något plumpt om att jag ändå bara är där för att knulla innan jag slängt i dörren med en smäll):

21.05
Jag:
Förlåt för att jag är arg och hungrig och frustrerad och aldrig nog.
Han: Jag älskar dig alltid hur du än är. Puss puss.

23.30
Jag:
Sover du än min lilla stålman?
Han: Nej, jag ligger och kollar på filmen fortfarande, sover du?
Jag: Nej, jag ligger och tänker på dig fortfarande.
Han: Vad tänker du då?
Jag: Jag tänker att jag verkligen vill oss väl. Att jag älskar dig. Att vi passar så bra ihop. Att det vore fint att dela en tvåa, så det finns rum för oss båda.
Han: Det hade varit så fint och ha våran lägenhet. Jag vill oss väl också. Jag älskar det som blivit oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0