470.


Flera gånger om dagen tittar jag på Kille och förundras över att det inte finns någonting på hans kropp som jag inte tycker om.  Tänk att jag tycker om hela dig, säger jag men jag är inte alls säker på att han verkligen förstår. Jag tycker om HELA dig!
De mörka hårkransarna runt dina bröstvårtor, raggarsträngen som tar sin början nedanför din navel. Den lilla födelseknoppen på din rumpa. Dina starka breda axlar. Dina mjuka läppar, beniga ben, fötterna som alltid sticker fram utanför täcket.  Tatueringarna som du graverade in när du var yngre.  Det krulliga håret i ditt ryggslut. Din dominanta näsa, milda ögon och grova skäggväxt.  Dina runda, lena fingrar.  Din taniga kroppsbyggnad. Din längd som inte alls är skrämmande. Jag älskar verkligen dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0