366.

Igår träffade jag kille. Igår när jag träffade kille hade jag inte träffat kille på tre dagar. Det är inte alls ekonomiskt att inte träffa kille på så många dagar för telefonräkningen blir så hög i slutet av månaden. Nu hade kille en tom lägenhet på söder i några timmar. Han ringde mig direkt. Lägenheten var flott med platt-tv och ursnyggt kök. Men trots det stod pizzakartongerna travade på hög vid sidan av spisen. Jag rullade med ögonen och var inte alls förvånad. Jag blåste iväg en slängkyss till den skyldige som stod och tittade pillimariskt på mig i dörrkarmen.

Kille hade en madrass på golvet där han hade tillbringat de senaste nätterna. Han hade fått låna ett rosa påslakan och en kudde med änglar på. Jag hade feber och lät benen vika sig under mig. Kille höll om mig där jag låg och blev varm å kall om vartannat. Kille sa att han hade saknat mig och strök mig över håret sådär som jag tycker så mycket om. Jag ville känna kille hud mot hud och drog av honom hans tröja. 

Jag tror att vi blev kära som på nytt på den där madrassen. Att blixten träffade oss en gång till, för vi kunde inte få nog av varandra. Och så fort jag hade slagit igen dörren bakom mig, så ringde jag upp honom lika snabbt. JAG ÄLSKAR DIG! Skrek jag i hissen påväg ut i snöslasket och förvånades själv över den innerlighet och värme som min röst bar. Det blev tyst i andra änden. Jag höll precis på att skriva ett sms, kom det sen. Vänta lite. Klick. Och en halv sekund senare dök killes bild upp på telefonskärmen med ett meddelande framför sig: Jag älskar dig så mycket och att ha din kropp intill min var det bästa som har hänt mig tror jag! Jag är kär som en tok i dig! stod det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0